    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: (press) kupiles pick-up - no to masz problem
    Date: 30 Aug 2007 19:55:05 GMT

    mvoicem w <news:pan.2007.08.30.17.42.57@gmail.com>:

    > Ja tak w kwestii formalnej: co to jest pciarwk, a zwłaszcza "pciarwk z du
    > kabin" ?

    Formalnie to zostało opisane w RFC 1855 Netiquette Guidelines: 2.1 User
    Guidelines
    2.1.1 For mail:
    [...]
    A good rule of thumb: Be conservative in what you send and liberal in what
    you receive.

    Niby dotyczy to "mail", ale... 40Tude nie miało problemu, żeby
    zidentyfikować X-Newsreader: Microsoft Outlook z brakiem deklaracji
    zestawu znaków:
    -10 Header "X-Newsreader: Microsoft Outlook"
    +10 Header {X-Newsreader: Microsoft Outlook} +@Header: {Content-Type:}

    i na tej podstawie wymusić ISO-8859-2 do wyświetlenia wiadomości. A
    słyszałem i czytałem, że Pan potrafi wiele więcej...

    To jak? Bedziesz liberalny? :)

    Dla przedpiścy przedpiścy: <http://evil.pl/pip/OE.html>

    --
    Tomasz Nycz