  • 1. Data: 2006-01-17 11:55:04
    Temat: problem - sprzedaz srodka trwalego
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    4 lata temu od osoby prywatnej na umowe kupna-sprzedazy za 17 tys pln
    kupilem srodek trwaly /bez wyszczegolnionego vatu wiec go nie odliczylem/
    Dzis chce go sprzedac. Jestem vatowcem /kasa fiskalna/ ksiegowosc prowadze w
    kpr. Jaka stawke vat mam wpisac w fakturze? W ktorym miejscu w deklatacji
    vat7 mam wpisac wartosc sprzedazy?
    dzieki i pozdro:)

  • 2. Data: 2006-01-17 15:42:28
    Temat: Re: problem - sprzedaz srodka trwalego
    Od: "danusia" <d...@o...pl>

    Użytkownik "R6" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dzis chce go sprzedac. Jestem vatowcem /kasa fiskalna/ ksiegowosc prowadze
    > kpr. Jaka stawke vat mam wpisac w fakturze?

    Stawka ZW - podstawa Art.43 ust.1pkt.2 ustawy VAT
    , jeżeli sprzedaż dla osoby fizycznej nie prowadzącej działalności , wtedy
    trzeba sprzedaż zaewidencjonować na kasie fiskalnej.

    W ktorym miejscu w deklatacji
    > vat7 mam wpisac wartosc sprzedazy?
    > dzieki i pozdro:)

    Poz.20 deklaracji VAT.

    Pozdrawiam.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0603-1, 2006-01-16
    Przetestowano na: 06-01-17 16:42:31