  • 1. Data: 2005-12-28 18:42:22
    Temat: program do prowadzenia rejestrow vat...
    Od: "Langi" <l...@...pl>

    szukam jakiegos programu do prowadzenia rejestrow vat i drukowania
    deklaracji vat7 ? Mozecie cos polecic ? Najlepiej jak bylby darmowy, ew nie
    kosztowal 1000zl/rocznie, choc doskonale zdaje sobie sprawe ze freeware
    moze byc kiczowaty,

    --
    pozdrawiam Paweł

  • 2. Data: 2005-12-29 10:44:27
    Temat: Re: program do prowadzenia rejestrow vat...
    Od: "Monti" <m...@p...onet.pl>

    Ja korzystam z serwisu www.biurowdomu.pl
    Jest idealny, a co najważniejsze można drukować deklaracje PIT5 i VAT7
    No i jest darmowy :)

  • 3. Data: 2005-12-29 11:04:33
    Od: "Monti" <m...@p...onet.pl>

    Z tego co się dowiedziałem do tej pory to planują wprowadzenie opłat za
    jakiś czas, na razie zbierają klientów :)

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego jest za darmo? Serio pytam - bo jak cos jest za darmo lub tanio
    > to przewaznie sporo kosztuje...
    >
    > Moje obawy zatem sprowadzaja sie do tego, ze w tej formie jest to
    > nieoplacalne, a wiec:
    > - w przyszlosci grozi nalozenie oplat, co nie jest najgorsze i do tego
    > zrozumiale
    > - obecnie niepewnie bym sie czul, powierzajac swoje dane finansowe
    > firmie, ktora robi cos za darmo - oni z czegos musza zyc? sprzedaja te
    > dane? udostepniaja? Nie biora odpowiedzialnosci za strate? Za bledy
> [...]

  • 4. Data: 2005-12-29 11:06:45
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

  • 5. Data: 2005-12-29 11:51:13
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > deklaracji vat7 ? Mozecie cos polecic ? Najlepiej jak bylby darmowy, ew
    > nie kosztowal 1000zl/rocznie, choc doskonale zdaje sobie sprawe ze

    napisz do mnie na priv