  • 1. Data: 2005-03-12 15:01:05
    Temat: program do wypisywania pit-a do zus-u
    Od: "luky" <l...@i...pl>

    czy zna kots cos takiego jak tak to poprosze linka

  • 2. Data: 2005-03-12 15:05:16
    Temat: Re: program do wypisywania pit-a do zus-u
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    www.pity.pl

  • 3. Data: 2005-03-12 16:32:53
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 12 mar o godzinie 16:01, na pl.soc.prawo.podatki, luky napisał(a):

    > czy zna kots cos takiego jak tak to poprosze linka

    1. Zadeklaruj charset w ołtluku.
    2. W body wpisuje się treść, meritum, sedno sprawy z którą zwracasz się na
    grupę.
    3. PITów nie składa się w ZUSie, to nie ta instytucja.
    4, Myśl, bo nikt nie udzieli Ci odpowiedzi jeżeli Ty sam nie wiesz nawet o
    co chcesz zapytać.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 4. Data: 2005-03-12 22:02:47
    Od: "Harry" <f...@U...fm>

    ejj nie wprowadzaj kolegi w blad, po pierwsze to www.pity.pl nie ma programu
    co cokolwiek wysyla, a po drugie on sie pytal o pity do ZUS-u a ty mu
    wypalasz z jakimis pitami do USa ;)

    --
    --==Pozdro Harry==--
    ---==GG 833844==---

  • 5. Data: 2005-03-12 22:03:33
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Harry wrote:
    > ejj nie wprowadzaj kolegi w blad, po pierwsze to www.pity.pl nie ma programu
    > co cokolwiek wysyla, a po drugie on sie pytal o pity do ZUS-u a ty mu
    > wypalasz z jakimis pitami do USa ;)

    hmm
    a słyszałeś o pitach do ZUS, bo ja nie.

  • 6. Data: 2005-03-13 06:27:09
    Od: "Harry" <f...@U...fm>

    no nie slyszalem, ale takze nie slyszalem o bardzo wielu rzeczach i ty
    zapewne tez, wiec nie ma sie czym przejmowac...
    ...a czytac to umiem i widzialem ZUS a nie US a to zasadnicza roznica...

  • 7. Data: 2005-03-13 13:53:55
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Harry wrote:
    > no nie slyszalem, ale takze nie slyszalem o bardzo wielu rzeczach i ty
    > zapewne tez, wiec nie ma sie czym przejmowac...
    > ...a czytac to umiem i widzialem ZUS a nie US a to zasadnicza roznica...

    założyłem że się machnął i chyba słusznie bo jak widzę nie protestował.