  • 1. Data: 2003-01-09 17:36:25
    Temat: prosze o pomoc
    Od: "Jarek" <q...@g...pl>

    Zalożylem firmę Internetowa ( mam siec osiedlowa )
    Wystawiam faktury dla firm, ale takze korzystaja z moich uslug osoby
    fizyczne ktore nie potrzebuja faktur .
    Mam pytanie czy musze miec kase fiskalna jezeli tak to kiedy, a moze jestem
    zwolniony z takiego obowiazku.

    Z gory bardzo dziekuje za wszelkie rady.
    Jaroslaw

  • 2. Data: 2003-01-10 10:47:52
    Temat: Re: prosze o pomoc
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    Użytkownik "Jarek" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > fizyczne ktore nie potrzebuja faktur .
    > Mam pytanie czy musze miec kase fiskalna jezeli tak to kiedy, a moze

    To zalezy od obrotu jaki osiagniesz. Niestety w tej chwili nie jestem na
    biezaco z tymi kwotami.

  • 3. Data: 2003-01-10 10:54:08
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "j23" <w...@s...com.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Jarek" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jestem
    > >
    > To zalezy od obrotu jaki osiagniesz. Niestety w tej chwili nie jestem na
    > biezaco z tymi kwotami.

    Eee tammm.

    Zalezy jaki obrot osiagniesz Z TYMI osobami fizycznymi.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-01-11 11:59:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Jan 2003, Boguslaw Szostak wrote:

> [...]
    [...]
    >+ > To zalezy od obrotu jaki osiagniesz.[...]
    >+ Zalezy jaki obrot osiagniesz Z TYMI osobami fizycznymi.

    ...oraz ile ich jest i ile będzie takich transakcji.
    AFAIR 20 osób i 50 faktur.

    pzdr, Gotfryd