  • 21. Data: 2007-07-12 07:24:41
    Temat: Re: prywatne przelewy na firmowym koncie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 11 Jul 2007 22:26:38 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > ...słusznie, "zaliczka z zysku" :)

    W bardzo dawnych czasach PKO BP odrzuciło mi przelew z rachunku firmowego
    na prywatny ROR z opisem po prostu "Wypłata". Uznali, że jest to
    wykorzystywanie ROR do DG! Zrobiłem sporą awanturę, ale od tego czasu
    byłem bardziej precyzyjny i pisałem: "Dochód z działalności godpodarczej
    przeznaczony do użytku osobistego"

  • 22. Data: 2007-07-12 07:52:57
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 lipca 2007 09:24
    (autor jureq
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f74kvp$q04$2@news.onet.pl>):

    > W bardzo dawnych czasach PKO BP odrzuciło mi przelew z rachunku firmowego
    > na prywatny ROR z opisem po prostu "Wypłata".

    PKO BP w ogóle jest świetne. W latach 90 przyznali mi kartę z możliwością
    maksymalnych płatności w sklepach: 0zł :D Jak zapytałem w okienku na chuj
    mi ta karta i czemu dostałem taki limit, to rozłożyli ręce,
    powiedzieli ,,wie pan, my jesteśmy bank państwowy, my nie wiemy, niech pan
    idzie do konkurencji''. Poszedłem.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: i...@k...com.pl, h...@k...com.pl,
    p...@f...hu, i...@h...pl, n...@h...pl.

  • 23. Data: 2007-07-12 07:58:04
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 12-07-2007 o 09:52:57 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <f74kvp$q04$2@news.onet.pl>):

    > W >>>>latach 90<<<< przyznali mi kartę z możliwością

    Kilka lat minęło ;)

  • 24. Data: 2007-07-12 09:07:10
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 lipca 2007 09:58
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <o...@u...mshome.net>):

    > Kilka lat minęło ;)

    Może i minęło, ale niewiele się zmieniło :D
    W Inteligo jest opcja debetu. I mi wyskakuje, że nie korzystam aktywnie z
    konta i nie dadzą... Więc pytałem co znaczy aktywnie.... Nie wiedzą. ,,to
    system przydziela, nie znamy warunków''. Raz mi wyskoczyło, że system da...
    I dał 200zł :D Ale ostatnio znów mi wyskakuje, że nieaktywnie. No fakt,
    Inteligo używam jako poboczne, bo bankomaty są we wsiach i normalnie to mam
    porządny mBank, ale mogli by wiedzieć jakie warunki trzeba spełniać.

  • 25. Data: 2007-07-12 09:22:14
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 12-07-2007 o 11:07:10 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > mam
    > porządny mBank, ale mogli by wiedzieć jakie warunki trzeba spełniać.

    Aha :) Bo te warunki to ustalają pseudoanalitycy z centrali pewnie,
    na zasadzie rzucania z zamkniętymi oczami lotkami w tarczę. Formuła
    jest następnie pilnie strzeżona, bynajmniej nie z powodu jej wartości,
    a z powodu tego, że gdyby ktoś ją zobaczył to panowie autorzy poszliby
    na bezrobocie

  • 26. Data: 2007-07-12 09:32:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Wrak,

    Thursday, July 12, 2007, 9:52:57 AM, you wrote:

> [...]
    > mi ta karta i czemu dostałem taki limit, to rozłożyli ręce,
    > powiedzieli ,,wie pan, my jesteśmy bank państwowy, my nie wiemy, niech pan

    Swoją pierwszą Visę miałem własnie z PKO BP. Z limitem wyższym niż
    zero. Od kilku lat konto w PKO BP trzymam na saldzie kilkuzłotowym -
    też poszedłem do konkurencji ale tylko i wyłacznie z powodu wiecznych
    kolejek w PKO BP i braku - wtedy - jakiejkolwiek możliwości obsługi
    konta przez sieć.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2007-07-12 09:33:44
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 lipca 2007 11:22
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <o...@u...mshome.net>):

    > Aha :) Bo te warunki to ustalają pseudoanalitycy z centrali pewnie,
    > na zasadzie rzucania z zamkniętymi oczami lotkami w tarczę.

    Nie... Debet wylicza system. Na żywo. jak już mnie wpuścił to przyznał te
    200zł w 10 sekund. Więc jest to jakiś tam algorytm.

    :D

    --

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 28. Data: 2007-07-12 09:55:22
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 lipca 2007 11:32
    (autor RoMan Mandziejewicz
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <1...@p...pl>):

    > Swoją pierwszą Visę miałem własnie z PKO BP. Z limitem wyższym niż
    > zero.

    Ja nie mówię, że wszystkie tak miały... Rozbiło mnie to ,,nie wiemy, my
    jesteśmy bank państwowy, nas nie szkolą'' od laski z okienka.

    Zresztą działanie Inteligo też jest takie sobie. Już nieraz miałem problemy
    z autoryzacją karty, podczas gdy mbankowa przechodziła.

  • 29. Data: 2007-07-12 10:29:35

    Dnia 12-07-2007 o 11:33:44 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    >

    > Nie... Debet wylicza system. Na żywo. jak już mnie wpuścił to przyznał te
    > 200zł w 10 sekund. Więc jest to jakiś tam algorytm.

    O tym pisałem - chodziło mi o to że ten algorytm wklepują jacyś spece