  • Data: 2004-03-22 09:16:13
    Temat: przelewy do US i ZUS
    Od: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Czy ktoś mógłby udzielić mi informacji co należy wpisać w pole
    "identyfikator zobowiązania" na przelewie do US w przypadku wpłacania
    podatku dochodowego (PIT-5) i VAT'u (VAT-7)? Zdania są chyba podzielone,
    ja do tej pory wpisywałem coś w rodzaju "deklaracja", ale spotkałem się
    już z opinią, żeby nic nie wpisywać, albo tytuł wykonawczy, np.
    "tyt.wyk.pod.doch". Czy to jest jakoś sformalizowane?

    Na nowych wzorach przelewów do ZUS widziałem pole "Nr
    decyzji/umowy/tytułu wykonawczego". Co tam się będzie wpisywać?

    Maciek / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /