    From: a...@o...pl (asko)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: przepisy - jak najwygodniej od strony technicznej
    Date: 25 Nov 2004 15:06:05 +0100

    Witam

    Czy moglibyscie podpowiedziec mi w jaki sposob najszybciej korzystac
    z tekstow ustaw, rozporzadzen, wyrokow NSA, interpretacji MF itp?
    Czy macie jakies bazy danych z przepisami do przegladania, sciagacie
    przepisy w pdf, korzystacie on-line?

    Ja na razie mam tylko modem wiec dostep on-line do baz danych w
    internecie odpada, czasem szukam poprzez www.podatki.pl, ale szybkosc
    transferu (max 64 kB/s) jest delikatnie mowiac 'niewystarczajaca'
    moze niedlugo bede miala SDI - na razie nie ma warunkow w TPSA a zaden
    inny operator nie dziala w naszym rejonie.

    Widze ze sporo osob bardzo czesto podaje odpowiednie przepisy
    (bardzo dokladnie) blyskawicznie po pojawieniu sie zapytania
    na grupie. Pewnie wiekszosc ustaw znacie na pamiec (zwlaszcza te
    wazniejsze fragmenty), mi niestety jeszcze duzo czasu zabiera
    znalezienie odpowiedniego przepisu, zwlaszcza gdy szukam go w wersji
    papierowej ustawy ;-(

    Pozdrawiam serdecznie
    Ania