    From: "GrP" <g...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: przesyłanie deklaracji PIT-5 , VAT-7 oraz ZUS pocztą
    Date: Tue, 30 Dec 2003 10:54:50 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@pa140.jarocin.sdi.tpnet.pl

    Witam.
    Mam pytanko odnośnie przesyłania deklaracji do US i dra do zusu pocztą
    polską.

    Jako że pracuję etatowo dodatkowo prowadząc działalność gosp. i nie mam
    czasu na comiesięczne noszenie do US i ZUSU druków deklaracji chciałbym
    przesyłać PIT-5, VAT-7 i ZUS DRA listem poleconym.

    Czy trzeba w US i ZUSIE w związku z przesyłaniem listem poleconym składac
    jakieś oświadczenia? Czy takie przesyłki są płatne jako polecony czy może
    bezpłatne? ;-)

    O ile słyszałem o możliwości takiego przesyłania deklaracji do US to co do
    ZUSU mam wątpliwości do co możliwości takiego składania ZUS DRA.....