  • 1. Data: 2008-08-14 06:58:22
    Temat: pyt: auto na zagranicznych numerach
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

    moze mi ktos podpowiedziec czy moge poruszac sie pojazdem ktory przywiozl
    moj znajomy do polski - na sprzedaz - i mi go zostawil ? auto jest z
    niemiec, na niego zarejestrowane.
    jesli tak to jakie musze spelnic formalnosci? jakies upowaznienie od niego ?
    jakies oplaty ?
    pozdrawiam grupowiczow

  • 2. Data: 2008-08-14 07:29:01
    Temat: Re: pyt: auto na zagranicznych numerach
    Od: r...@o...pl

    On 14 Sie, 08:58, "marian w" <k...@b...pl> wrote:
> [...]
    > niemiec, na niego zarejestrowane.
    > jesli tak to jakie musze spelnic formalnosci? jakies upowaznienie od niego ?

    NTG, ale musisz miec pisemne upowaznienie.