  • 1. Data: 2003-12-04 09:23:37
    Temat: Emerytura - ulga remontowa - pytanie
    Od: "Piteros" <p...@a...krakow.pl_no_spam>

    Mam pytanie do szanownych grupowiczów:
    Pytanie dotyczy rozliczenia z US podatku w przypadku odliczeń z tytułu ulgi
    remontowej.

    Moja mama jest emerytem więc rozliczenie z US robi za nią ZUS i żądnych
    PIT-ów nie składa. Co należy zrobić kiedy chce dokonać odliczeń z tytułu
    ulgi remontowej ? (posiada stosowne rachunki itp ), czy należy zgłosić do US
    że będzie sie sama rozliczać?, jak to należy zrobić?

    czekam na porade na grupe lub priv p...@a...krakow.pl

    Piotrek

  • 2. Data: 2003-12-04 11:13:18
    Temat: Re: Emerytura - ulga remontowa - pytanie
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Piteros" <p...@a...krakow.pl_no_spam> napisał w
    wiadomości news:bqmues$614$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Piotrek
    >
    > z ZUS mama dostaje PIT 40 a na końcu druku jest stosowna informacja
    nie ma potrzeby informowania kogokolwiek tylko złożyć
    rozliczenie roczne z odliczeniami we właściwym US
    i czekać na zwrot
    pozdrawiam ela