  • 1. Data: 2004-11-14 13:19:24
    Temat: rejestracja samochodu - koszt dla firmy???
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    no właśnie z reguły to w momencie rejestracji auta nie dostajemy żadnych
    kwitów że zapłacono za tę usługę. Kupujemy znaczki naklejamy i koniec.
    Pieniążki zapłacone a co w takim razie z odliczeniem???
    183zł - tyle wynosi obecnie koszt zarejestrowania nowego samochodu.
    Czy dowodzik wewnętrzny można by sporządzić na taką kwotę i wrzucić w koszt??
    pzdr Jas

  • 2. Data: 2004-11-14 15:41:33
    Temat: Re: rejestracja samochodu - koszt dla firmy???
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    jas wrote:
    > Witam
    > no właśnie z reguły to w momencie rejestracji auta nie dostajemy
    > żadnych kwitów że zapłacono za tę usługę. Kupujemy znaczki naklejamy
    > i koniec.

    Kupujemy znaczki i bierzemy pokwitowanie zakupu.

  • 3. Data: 2004-11-14 18:17:39
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    > Kupujemy znaczki i bierzemy pokwitowanie zakupu.

    Kupiłem wziąłem ale później wszystko oddałem - tak jak zwykle:)
    Co w tym przypaku mam zrobić??
    pzdr jas

  • 4. Data: 2004-11-15 16:35:10
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    jas wrote:

    > Kupiłem wziąłem ale później wszystko oddałem

    Jak kupujesz na fakturę, to też oddajesz np oryginał?

    > Co w tym przypaku mam zrobić??
    > pzdr jas

    Zapomnieć?