    From: singlestone <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: rezygnacja z ubezp. chorobowego
    Date: Mon, 11 Feb 2008 20:11:35 +0100

    Witam
    Szukałem w archiwum, ale były sprzeczne informacje.
    Pytanie to: jak się rezygnuje z dobrowolnego ubezp.
    chorobowego (mam 1os dz.g.). Jaki papier trzeba zlozyc w ZUS?
    Normalnie nie skladam deklaracji ZUS (bo podobno nie trzeba jak sie nic nie
    zmienia), ale czy po zaprzestaniu placenia chorob. nie trzeba zlozyc
    jednej deklaracji wskazujac, ze juz sie nie placi chorob.?
    Bo znalazlem jeszcze informacje, ze wystarczy przestac placic i tyle.