  • 21. Data: 2010-07-21 18:34:59
    Temat: Re: rozdzielnosc majatkowa - a przelewy pomiedzy malzonkami
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    Wednesday, July 21, 2010, 7:50:44 PM, you wrote:

    > ...protestuję stanowczo wobec stronniczego cięcia cytatów i "uzupełnienie"
    > ich tezą której gałąź wątku nie dotyczy :] - w przedpoprzednim poście
    > odniosłem się *TYLKO* do tego wniosku!
    > (wersja o "obowiązku" i "prawie" jest w innej gałęzi, nie w tej
    > do której odpowiadałem!)

    Coś tu się dziwnego dzieje - chyba za dużo mam w KF, bo wątek
    strasznie pocięty a ja nadal nie uzyskałem odpowiedzi na temat
    ustawy, która reguluje te obowiązki i jej zapisów. A już mi oczy na
    wierzch wyłażą od wertowania Googli :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2010-07-21 20:19:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Jul 2010, Michal Jankowski wrote:

    > Pradziadek w prostej tego posta wyglądał tak:
    [...]
    [...]
    > Na trollowanie Cię naszło, czy usiłujesz nas przekonać że nie
    > wiesz dlaczego *ustawowy* obowiązek nie jest przychodem?
    >
    > Żadna tam "inna gałąź".

    No dobra, ale to właśnie mój post stworzył nową gałąź :)
    (onże post odnosił się tylko do podatków, niczego więcej, i kolejny
    też).
    Ale dobra - "o jeden most za blisko", włażę pod stół :D

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2010-07-21 20:21:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Jul 2010, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > strasznie pocięty a ja nadal nie uzyskałem odpowiedzi na temat
    > ustawy, która reguluje te obowiązki i jej zapisów.

    Co do ustawy - KRiO:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-rodzinny-i-
    opiekunczy-1_2_24.html
    Co do "egzekwowalności obowiązku" się nie wypowiadam (nie wtykałem
    się, ja tylko do strony podatkowej).

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2010-07-21 23:07:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    Wednesday, July 21, 2010, 10:21:31 PM, you wrote:

> [...]
    opiekunczy-1_2_24.html
    > Co do "egzekwowalności obowiązku" się nie wypowiadam (nie wtykałem

    Ale ja tam widzę tylko jakieś "pożycie" - bez definicji. A w całym
    tekście tego "pożycia" jest sporo i z kontekstu niekoniecznie wynika,
    że chodzi o wzajemne, obowiązkowe usługi seksualne.
    Chyba ten ustawodawca jakiś głupi jest - w podatkach to potrafi włos
    na czworo podzielić, że aż liter alfabetu do poprawek artykułów
    brakuje, a tu na definicji zaoszczędził.
    I teraz nie wiem - mam się zacząć martwić?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2010-07-23 09:44:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Jul 2010, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Chyba ten ustawodawca jakiś głupi jest

    Spotyka się wersję, że wręcz przeciwnie: dziwne teksty mogą być
    skutkiem bardzo przemyślanych zapisów, które mają jakiś cel.
    Być może jeszcze tylko tego celu nie znamy :P

    > I teraz nie wiem - mam się zacząć martwić?

    Żebym ja to wiedział...

    pzdr, Gotfryd