  • 1. Data: 2006-04-14 13:17:46
    Temat: rozliczenie roczne -> data przelewu
    Od: "Greg" <m...@W...gazeta.pl>

    Z rozliczenia rocznego wychodzi mi dodatkowa kwota do zapłaty.
    Do kiedy mam czas na dokonanie przelewu na rachunek US?
    Czy przelew powinien być dokonany do dnia złożenia deklaracji (np. do końca
    marca) czy też, niezależnie od tego, do końca kwietnia?

  • 2. Data: 2006-04-14 15:50:45
    Temat: Re: rozliczenie roczne -> data przelewu
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Greg" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    końca
    > marca) czy też, niezależnie od tego, do końca kwietnia?

    http://www.gazeta.pl/usenet/
    Do 2 maja

  • 3. Data: 2006-04-14 16:26:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Apr 2006, Greg wrote:

    > marca) czy też, niezależnie od tego, do końca kwietnia?

    Do końca kwietnia :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)