    From: Daniel <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: rozpoczecie dzialalnosci i podatki
    Date: Wed, 25 Jul 2007 11:51:31 +0000 (UTC)

    Witam,

    Aktualnie jestem na etacie i tak pozostanie, chce dodatkowo
    rozpoczac dzialalnosc gospodarcza i tu mam pytanie odnosnie
    podatkow. Moje lacze dochodzy z etatu i dzialalnosci gospodarczej
    przekrocza pierwszy prog podatkowy. Czy w rozliczeniu rocznym
    sumuje moje dochody z dzialalnosci i etatu i od tego place
    podatek czy tez osobno rozliczam etat i dzialalnosc. Jest to
    wazne poniewaz osobno zaplace mniejszy podatek niz od calosci.
    Czy wplyw na to bedzie miec jesli wybiore w dzialnosci
    opodatkowanie albo na zasadach ogolnych albo podatkiem liniowym?
    Jesli wybiore podatek liniowy to trace ulgi ktore mialem np.
    ulga odsetkowa

    pzdr,
    ---
    Daniel