  • 1. Data: 2009-02-06 19:51:02
    Temat: odszkodowanie komunikacyjne a podatek
    Od: "Blaise" <b...@o...pl>

    Witam serdecznie. Nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi (pewnie kiepsko
    szukam, sorry) na taki problem: otrzymałem odszkodowanie z OC sprawcy z PZU
    za uszkodzenie auta w wypadku komunikacyjnym. Czy mam jakieś zobowiązania
    podatkowe? Za odpowiedź dziękuję. Blaise

  • 2. Data: 2009-02-06 20:27:31
    Temat: Re: odszkodowanie komunikacyjne a podatek
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Blaise napisal:
> [...]
    > za uszkodzenie auta w wypadku komunikacyjnym. Czy mam jakieś zobowiązania
    > podatkowe? Za odpowiedź dziękuję. Blaise

    A Twoj samochod byl na DG czy nie? Czy Twoj samochod ma autocasco czy nie?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-02-06 20:43:25
    Od: "Blaise" <b...@o...pl>

    Nie prowadzę DG, nie posiadam autocasco. Szkoda pokryta z OC sprawcy. Na
    rękę dostałem tylko wyrównanie (395 zł), bo większą kwotę skasował
    bezpośrednio z PZU zakład, który moje auto naprawił. Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-02-06 21:02:51
    Od: "Blaise" <b...@o...pl>

    Muszę jeszcze dodać, że to co dostałem (395zł) mam przelać firmie holującej
    auto do warsztatu...

  • 5. Data: 2009-02-06 22:10:07
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Blaise napisal:
    > Nie prowadzę DG, nie posiadam autocasco. Szkoda pokryta z OC sprawcy. Na
    > rękę dostałem tylko wyrównanie (395 zł), bo większą kwotę skasował
    > bezpośrednio z PZU zakład, który moje auto naprawił. Pozdrawiam

    W takim razie nic nie placisz. Zadnych podatkow.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek