  • 31. Data: 2008-03-05 15:10:48
    Temat: Re: samochod
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 4 Mar, 21:28, <s...@a...pl> wrote:

    > Mnie też nikt nie oszukał...
    > Ale powiem Ci, jak sie zakończyła kiedyś sprawa moich pytań o prawidłowość
    > wystawiania przeze mnie faktur (pomijam szczegóły). Zapytałem telefonicznie,
    > dostałem jedną odpowiedź. Zapytałem osobiście, to pani A powiedziała co
    > innego, pani B co innego. Miałem już 3 odpowiedzi. Moje stanowisko różniło
    > się, było negowane u 3 pań i było 4 możliwością. Zapytałem na piśmie. US
    > potwierdził moje stanowisko, uznajac 3 możliwosci rozwiązania problemu
    > podane przez pracowników za nieprawidłowe.
    > Co Ty na to?

    Co ja na to :)

    Opowiem jak było w ZUSie :)
    chciałem się dowiedzieć czy zatrudniając więźniów płacę za nich
    składkę zdrowotną czy też nie
    bo myślałem sobie że jeśli oni i tak są ubezpieczeni na moje pieniądze
    bo płaci im Państwo czyli my
    to nie widzę powodu żebym płacił kolejny raz

    wiec na początku sądziłem że jesteśmy w XXI wieku i że przez telefon
    uda mi sie cokolwiek załatwić a już nie wspomnę o stronie www Zusu
    przez telefon dowiedziałem się że Pani nie zna odpowiedzi na moje
    pytanie to ja grzecznie po prosiłem o jej nazwisko i wtedy usłyszałem
    dźwięk odkładanej słuchawki :)

    wiec zainteresowany sprawą podjechałem do Zusu,
    no i tak jak mówisz jedna Pani mi powiedziała że nic nie płace a druga
    że płace normalną składkę
    i te dwie odpowiedzi uzyskałem tego samego dnia w stanowisku obok w
    ciągu godziny

    i do dziś nie znam odpowiedzi na swoje pytanie bo stwierdziłem że
    szkoda mojego zdrowia