  • 1. Data: 2003-01-05 11:06:21
    Temat: samochod
    Od: "bartek" <b...@i...pl>

    zadawalem to pytanie juz na pl.biznes i poradzono mi ze tu dostane wiecej
    informacji, a mianowicie:
    co jest bardziej oplacalne w nowej firmie:
    wziecie samochodu w leasing przy I wpalcie 30%
    czy kupno samochodu na osobe prywatna (bez vat) i wciagniecie go do srodkow
    trwalych (kupno oczywiscie na raty)
    pozdrawiam
    bartek

  • 2. Data: 2003-01-05 11:46:25
    Temat: Re: samochod
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 5 Jan 2003 12:06:21 +0100, "bartek"
    <b...@i...pl> zakodował:

    >co jest bardziej oplacalne w nowej firmie:
    >wziecie samochodu w leasing przy I wpalcie 30%
    >czy kupno samochodu na osobe prywatna (bez vat) i wciagniecie go do srodkow
    >trwalych (kupno oczywiscie na raty)

    Zależy od rodzaju samochodu i konkretnych warunków. Musisz porównać
    bezpośrednio oferty uwzględniając wszelkie opłaty.
    Co to jest "osoba prywatna" i "bez vat"?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-01-05 12:30:24
    Od: "bartek" <b...@i...pl>

> [...]
    > bezpośrednio oferty uwzględniając wszelkie opłaty.
    > Co to jest "osoba prywatna" i "bez vat"?

    chodzi mi o samochod dostawczy, kupuje go za cene netto zanim otworze
    dzialalnosc czyli bez vat
    pozdrawiam
    bartek

  • 4. Data: 2003-01-05 13:14:49
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    bartek <b...@i...pl> wrote:
    > chodzi mi o samochod dostawczy, kupuje go za cene netto zanim otworze
    > dzialalnosc czyli bez vat

    A gdzie to sprzedają samochody bez Vat? Też chętnie bym kupił
    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 5. Data: 2003-01-06 15:31:30
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "bartek"[...]
    > chodzi mi o samochod dostawczy, kupuje go za cene netto zanim otworze
    > dzialalnosc czyli bez vat
    > pozdrawiam
    > bartek

    Pan zartuje - prawda ?