    From: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: samochod w ST firmy KPiR
    Date: Thu, 27 May 2004 09:09:15 +0000 (UTC)

    Tym razem chodzi mi o cos innego.
    Mam uslugi, samochod, uslugi mi sie koncza, chcialbym sie
    przerzucic na inny rodzaj dzialalnosci uzywajac tego samochodu.

    Moge otworzyc drugi rodzaj dzialanosci, moge rozszerzyc ten co
    mam jakkolwiek troche glupio rozszerzac np. uslugi
    komputerowe o rozwozenie paczek dla poczty polskiej.

    Pytanie jest - jak przeniesc samochod z jednej do drugiej
    dzialalnosci nie sprzedajac go samemu sobie, nie zwaracajac VAT itp ...
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl