  • 11. Data: 2002-08-13 12:48:45
    Temat: Re: samochód w naprawie
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Jacek <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aj8kcv$228$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał
    > w wiadomości news:aj6a9o$raf$1@sunsite.icm.edu.pl...
    >
    > W swoich wątpliwościach zawarłem trochę maskowanej ironii.Mam nadzieję
    > że się nie obraziłeś,ale celowo zadawałem takie trochę głupkowate
    > pytania.

    Nie nie obraziłem się ;) Czasem tylko niektórzy ludzie piszą na forum żeby
    się pokłócić o cokolwiek i dają bardzo zgryźliwe odpowiedzi, więc czasami
    nie wiadomo czy odpisywac czy nie. Ale jest ok, nic się nie dzieje.

    > Zaskoczyłeś mnie z tym przychodem i jednocześnie trochę ubawiłeś.Co Ci
    > przyszło do głowy,że odszkodowanie jest należne i zakwalifikowałeś go do
    > przychodu,skoro wyraźnie napisałem,że nie opłaca się korzystać z tego
    > rodzaju zwrotu kosztów naprawy.

    Zrozumiałem, że znasz odp. na pytanie i że musi tu być jakiś haczyk, dlatego
    szukałem jakiegoś "dziwolągu". Czasami niestety jest tak że przepisy nic
    wspólnego z logiką nie mają. Np. to że nie możesz odliczyć sobie VATu z
    faktury od której wystawiający VATu nie zapłacił. Skąd niby możesz to
    wiedzieć?
    Dlatego szukałem dziury w całym

    pozdrawiam
    WS

  • 12. Data: 2002-08-13 13:40:07
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:ajb1js$404$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > Czasami niestety jest tak że przepisy nic
    > wspólnego z logiką nie mają. Np. to że nie możesz odliczyć sobie VATu z
    > faktury od której wystawiający VATu nie zapłacił.

    Tutaj to juz przesadziles, uzywajac takiego sformulowania "nie zaplacil".

    Karol