  • 11. Data: 2003-02-07 10:28:26
    Temat: Re: składka ZUS zdrowotne a rozliczenie roczne
    Od: "bilbosz" <b...@j...serwer.pl>

    > W rozliczeniu roczym sumujesz wszystkie skladki zdrowotne (zaplacone
    > przez Ciebie osobiscie w ramach dzialalnosci gospodarczej oraz przez
    > Twojego pracodawce) i odejmujesz to od podatku wyliczonego od
    > sumarycznego dochodu. Czyli wszystko zalezy od tego, czy masz pokrycie w
    > podatku odprowadzonym od Twojej pensji (czego Ci oczywiscie zycze :-)
    >
    > Marta

    Dzięki, nie narzekam :)

    Artur

  • 12. Data: 2003-02-07 18:19:08
    Od: "Kartka" <s...@g...pl>

  • 13. Data: 2003-02-09 12:54:44
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Kartka napisał:
    > Użytkownik "Tuareg" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > kwotę

    > Jak najbardziej całą!

    A jak ma sie do tego fakt że odliczenia od podatku nie moga przekroczyc
    kwoty wyliczonego podatku, hę?
    Wystarczy wziąc druczek pita rocznego i poczytac opisy do odpowiednich pól.

    Sugerujesz że jeżeli wyjdzie mi 500zł podatku to moge odliczyć 1000 i te
    brakujące 500 US mi odda z kieszeni skarbu państwa? Super!

    Maddy która juz 3 rok odlicza ulge mieszkaniowa bo zawsze brakło
    podatku, a teraz sie dowiaduje że mogła wszystko dostać w pierwszym
    roku! Naiwna!

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 14. Data: 2003-02-09 17:59:20
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    > Użytkownik Kartka napisał:
    > Maddy która juz 3 rok odlicza ulge mieszkaniowa bo zawsze brakło
    > podatku, a teraz sie dowiaduje że mogła wszystko dostać w pierwszym
    > roku! Naiwna!

    A było niekorzytać z ulgi to i podatek byś zapłaciła :-)))
    Wniosek jest jeden-podatki są za niskie,bo nie starcza na ulgi (a może
    jednak ulgi za wysokie?) :-))
    Najlepiej zlikwidować i jedno i drugie, i nie będzie problemów.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet