  • 1. Data: 2007-08-01 22:17:10
    Temat: slowacka spolka zoo
    Od: Lienka <c...@w...pl>

    Dzien dobry,
    chcialabym poprosic o informacje: na jakich zasadach moze zagraniczna
    (slowacka) spolka zoo zatrudnic na terenie Polski polskich
    pracownikow ?
    Nie chodzi o pelny etat, tylko o umowe o dzielo, lub umowa zlecenie.
    Przeczytalam juz duzo kodexow ale nie znalazlam konkretnej
    odpowiedzi...
    Dziekuje uprzejmie za jakakolwiek wskazowke.

  • 2. Data: 2007-08-02 07:44:47
    Temat: Re: slowacka spolka zoo
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 02-08-2007 o 00:17:10 Lienka <c...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Przeczytalam juz duzo kodexow ale nie znalazlam konkretnej
    > odpowiedzi...
    > Dziekuje uprzejmie za jakakolwiek wskazowke.

    Przy umowie o dzieło popdisujesz umowę o dzieło,
    płacisz wynagrodzenie i tyle, wykonawca sam się rozliczy z podatków.
    Przy zleceniu tak samo od stroy podatkow, ale nie wiem czy polski ZUS
    zlecenioborca ma
    rozliczac czy zleceniodawca czy sie nie rozlicza w takim ukladzie.

  • 3. Data: 2007-08-03 09:23:03
    Od: Lienka <c...@w...pl>

    dziekuje bardzo za wskazowke, sprawdze sobie zasady ZUS