  • 11. Data: 2013-06-12 17:02:38
    Temat: Re: smieciowe podatki beda rosnac...
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.06.2013 16:17, witek wrote:

    > i naprawde nie widzisz tej przesunietej kropki?
    > az tak glupi jestes?

    glupi to ty jestes
    skoro tobie nie robi roznicy czy 1,7 czy 17,
    to dlaczego mnie ma robic?

    zen.aspx

  • 12. Data: 2013-06-12 17:05:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:

    > glupi to ty jestes
    > skoro tobie nie robi roznicy czy 1,7 czy 17,
    > to dlaczego mnie ma robic?

    ciagle nie widzisz tej kropki?

  • 13. Data: 2013-06-12 17:10:02
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.06.2013 17:05, witek wrote:

    > ciagle nie widzisz tej kropki?

    widze, i dalej widze 17 milionow

    przecienk też stawiasz po że,

    ?

    zen.aspx

  • 14. Data: 2013-06-12 17:41:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki o! wrote:
    > widze, i dalej widze 17 milionow

    niektorzy mają wodogłowie i nic sie nie da z tym zrobic.

  • 15. Data: 2013-06-12 17:48:53
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    hiki... zabrnąłeś za daleko.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 16. Data: 2013-06-12 18:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > widze, i dalej widze 17 milionow
    >
    > przecienk też stawiasz po że,

    Nie potrafisz zrozumiec, ze sie pomylił?
    Dyskusja musi staczac sie na taki poziom, zeby czepiac sie oczywistych
    blędów, zamiast przejsc nad nimi do porządku dziennego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 17. Data: 2013-06-12 18:54:10
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    12.06.2013 15:46; Agnieszka napisał:

    > No to nieźle... oficjalnie pół Polski u nas mieszka? ;-)

    No, jakby tak liczyć słoikami, to kto wie, kto wie.

    --
    *RedLite*

    Jeśli nie odpowiadam na Twój post, to istnieją dwie zasadnicze możliwości:
    - albo się z nim zgadzam
    - albo jest na tyle durny, że nawet nie chce mi się molestować klawiatury.

  • 18. Data: 2013-06-12 23:22:19
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.06.2013 17:48, Habeck Colibretto wrote:

    > hiki... zabrnąłeś za daleko.

    o jeden przecinek za daleko ;)
    czy jeden rzad wielkosci?

    zen.aspx

  • 19. Data: 2013-06-12 23:24:44
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.06.2013 18:00, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie potrafisz zrozumiec, ze sie pomylił?

    Dalem mu szanse by sie poprawil i/lub przyznal do bledu.

    > Dyskusja musi staczac sie na taki poziom, zeby czepiac sie oczywistych
    > blędów, zamiast przejsc nad nimi do porządku dziennego?

    A mogl sie poprawic, a nie pyskowac.

    ja tylko skomentowalem, ze chyba go ponioslo.

    ale to nie moja wina, ze postawil kropke nie tam gdzie trzeba

    pomijam, ze po polsku to jest tam miejsce na przecinek

    wiec sa dwa bledy w 3 znakach :]

    ale cos pisal o wodoglowiu, moze to dlatego...

    zen.aspx

  • 20. Data: 2013-06-12 23:33:17
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 12.06.2013, o godzinie 23.22.19, na pl.soc.prawo.podatki,pl.pregierz,
    hiki o! napisał(a):

    > o jeden przecinek za daleko ;)
    > czy jeden rzad wielkosci?

    Co było na początku dobrym żartem to kiedy zacząłeś brnąć zrobiłeś z siebie
    gUpka. I tyle...
    Zwykła literówka, nad którą przechodzi się do porządku dziennego.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*