  • 21. Data: 2013-06-12 23:35:29
    Temat: Re: smieciowe podatki beda rosnac...
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.06.2013 23:33, Habeck Colibretto wrote:

    > Co było na początku dobrym żartem to kiedy zacząłeś brnąć zrobiłeś z siebie
    > gUpka. I tyle...
    > Zwykła literówka, nad którą przechodzi się do porządku dziennego.

    To ja powtarzam, ze zwykla literowka to taka roznica jak przelew z 1,7
    mln vs 17 milionow.

    niby malo a bardzo duzo

    zen.aspx

  • 22. Data: 2013-06-12 23:52:53
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 12.06.2013, o godzinie 23.35.29, na pl.soc.prawo.podatki,pl.pregierz,
    hiki o! napisał(a):

    > To ja powtarzam, ze zwykla literowka to taka roznica jak przelew z 1,7
    > mln vs 17 milionow.
    >
    > niby malo a bardzo duzo

    Powinieneś poprosić, żebym skończył coby Ci wstydu oszczędzić, ale na to
    Cię chyba nie stać. Różnica między 1.7mln i 17.mln to zwykła literówka.
    Kończę i wstydu oszczędzam.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 23. Data: 2013-06-12 23:54:44
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.06.2013 23:52, Habeck Colibretto wrote:

    > Powinieneś poprosić, żebym skończył coby Ci wstydu oszczędzić, ale na to
    > Cię chyba nie stać. Różnica między 1.7mln i 17.mln to zwykła literówka.
    > Kończę i wstydu oszczędzam.

    habeku, jaki masz interes w byciu adwokatem mastka? :>

    zen.aspx

  • 24. Data: 2013-06-13 16:10:02
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 12.06.2013, o godzinie 23.54.44, na pl.soc.prawo.podatki,pl.pregierz,
    hiki o! napisał(a):

    > habeku, jaki masz interes w byciu adwokatem mastka? :>

    Walka z głupotą co prawda nie nobilituje na grupach, tylko sprowadza do
    najniższego poziomu, ale nie bronię mastka, tylko walczę z Tobą. Proste.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*