  • 11. Data: 2010-05-26 09:51:46
    Temat: Re: [solved] 2010r zmiana adresu
    Od: kenubi <n...@n...pl>

    Tomek wrote:

    > Możliwe że czegoś nie wiem ZFA aktualizuje też ZUA w przypadku
    > jednoosobowej DG,
    > pytanie który przepis o tym mówi

    Ale ZFA tez nie chciala, jak pisalem - nic nie chcieli, pogadalem sobie i
    tyle.
    Ale cos tam w kwietniu nowelizowali (gdzies na necie widzialem, raczej
    odnosnie NIP-1).

  • 12. Data: 2010-05-26 09:59:22
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 26-05-2010 o 11:51:46 kenubi <n...@n...pl> napisał(a):

    > Ale ZFA tez nie chciala, jak pisalem - nic nie chcieli, pogadalem sobie i
    > tyle.
    > Ale cos tam w kwietniu nowelizowali (gdzies na necie widzialem, raczej
    > odnosnie NIP-1).

    ZFA - miałem na myśli EDG-1 które zastąpiło ZFA

    --
    Tomek

  • 13. Data: 2010-05-29 08:20:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 May 2010, Mich wrote:

    > Dzięki za opis w imieniu zainteresowanych. Rozumiem, że masz DG
    > i zmieniałeś też adres prowadzenia DG? W przypadku zmiany samego zameldowana
    > (firma pozostaje na starym adresie)

    Firma nie zostanie na starym adresie, bo firma to przedsiębiorca!
    Na starym adresie co najwyżej zostanie przedsiębiorstwo, czyli
    "miejsce prowadzenia DG". Ale przecież rejestracji podlega przedsiębiorca
    i wszędzie *jego* adres jest wymagany (acz zakazu podawania również
    adres(u/ów) przedsiębiorstw(a) nie ma).

    pzdr, Gotfryd