  • 11. Data: 2009-04-29 10:21:43
    Temat: Re: [spamik] Nowy program do faktur itp.
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    na marginesie, Wlasnie na serwer idzie nowa wersja gdzie wywalilem z druku
    date platnosci w fakturze zaliczkowej (zalozylem wczesniej ze skoro jest ta
    sama co data sprzedazy to nie ma problemu tym bardziej ze moge przeciez
    narysowac nawet kwiatki na fakturze, niezbedne sa dane wynione w rozporzadzeniach)

  • 12. Data: 2009-04-29 10:25:09
    Od: jaxa-lotka <n...@a...com>

    autor pisze:
> [...]
    > narysowac nawet kwiatki na fakturze, niezbedne sa dane wynione w rozporzadzeniach)

    BTW: wyslij mi na priva - jaxa20(......)gmail.com swoj kontakt e-mail.
    potestuje sobie program i byc moze bede zainteresowana dostosowaniem go
    do konkretnego profilu dzialalnosci.

    jaxa-LOTKA

  • 13. Data: 2009-04-29 10:26:19
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    jaxa-lotka <n...@a...com> napisał(a):

    > ????? ....:))) no wyobraz sobie, ze mozna:) wszystkie faktury w
    > przypadku exportu towarow to wlasnie Fv z zerowa stawka VAT.

    to bylo zdanie twierdzace a nie pytajace :)

  • 14. Data: 2009-04-29 10:31:06
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    jaxa-lotka <n...@a...com> napisał(a):

    > iach)
    > >

    > BTW: wyslij mi na priva - jaxa20(......)gmail.com swoj kontakt e-mail.
    > potestuje sobie program i byc moze bede zainteresowana dostosowaniem go
    > do konkretnego profilu dzialalnosci.

    pisz na biuro malpeczka szacuneczek.org.pl

    pozdrawiam
    ps.
    dodatki staraj sie opisywac tak zeby mozna bylo uniwerslanie to zrobic
    , uwzglednie wszystko i za dwa tygodnie bede przygotowywac druga wersje, juz
    mi wlasnie zgloszono zapotrzebowanie na obrazek przy towarze wiec juz mowie ze
    to dojdzie

  • 15. Data: 2009-04-29 10:58:23
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Z ciekawości - jak rozliczasz przychody ze sprzedaży dumpingowca - wpisujesz je do
    KPiR ?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 16. Data: 2009-04-29 11:07:28
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Z ciekawoĹ&#65533;ci - jak rozliczasz przychody ze sprzedaĹźy dumpingowca -
    wpisujesz
    > je do KPiR ?

    -> ewidnecja vat -> KPIR

  • 17. Data: 2009-04-29 11:28:20
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    autor pisze:

    > -> ewidnecja vat -> KPIR

    :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 18. Data: 2009-04-29 11:29:37
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-04-2009 o 13:28:20 ajt <a...@u...com.pl> napisał(a):

    > :)

    Ładnie to tak się podśmiewywać z nieświadomości kolegi autora :) ?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 19. Data: 2009-04-29 11:41:31
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    ajt <a...@u...com.pl> napisał(a):

    > wpisujesz

    > :)

    moze inaczej napisze
    -> ewidnecja vat 29,99
    -> KPIR (faktura ) 24,58 - liczone w tyl,

    usmieszek co oznacza?

  • 20. Data: 2009-04-29 12:02:21
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    autor pisze:

    > moze inaczej napisze
    > -> ewidnecja vat 29,99
    > -> KPIR (faktura ) 24,58 - liczone w tyl,
    >
    > usmieszek co oznacza?

    Zajrzyj do zeszłotygodniowego wątku pod tytułem "Moge miec 50% kosztow
    uzyskania przychodu ?"
    Andrzej
    www.album.radom.pl