    From: "Krzysztof Goliński" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: sprzedaż płyt DVD a kasa fiskalna
    Date: Sun, 2 Dec 2007 20:26:18 +0100

    Witam
    Jak doczytałem, zgodnie ze znowelizowanymi przepisami odnośnie kasa
    fiskalnych, sprzedaż płyt DVD dla nieprowadzących DG podlega
    ewidencjonowaniu za pomocą kas rejestrujacych i nie działają tu żadne
    zwolnienia.
    Prowadzę działalność szkoleniową i mam sprzedaż wyłącznie zwolnioną z vat.
    Ostatnio zacząłem sprzedawać nowy produkt, tj płyty nagrane przeze mnie na
    szkoleniach.
    Jak ustaliłem sprzedaż takich płyt normalnie opodatkowana jest 22% vat.
    Jednak nie planuję uzyskiwać istotnych obrotów z tego tytułu i na pewno nie
    przekroczę progu kiedy musiałbym zarejestrować się jako vatowiec.

    Problem mój jest następujący i żaden przepis jasno nie precyzuje - czy mimo
    że nie jestem vatowcem i nigdy nie będę to dla tych kilku płyt co sprzedam
    miesięcznie muszę kupić kasę?
    Dzięki za pomoc
    Krzysiek