    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: sprzedaz poza kasą
    Date: Wed, 28 Jan 2004 12:32:26 +0100

    Czy ktos z was ma doświaczenia z US jak traktuja sprzedaz która nie
    została nabita na kase fizkalną?
    Sprzedaz osobie fizycznej, na fakturę (okna).
    Nie poszlo na kasę bo finalizowano umowe w sylwestra, tuz przed
    zamknięcim biura i "się zapomniało".
    No i wylazło przy zamykaniu miesiąca, czyli w styczniu.

    Co się za to nalezy wg. KKS to wiadomo. Ale jak US na to patrzy w
    praktyce? Nigdy nie miałam takiego przypadku, odpukac wszyscy moi
    klienci sa na punkcie kasy bardzo czujni (do czego sama przyłozyłam rękę
    po trochu).

    Była faktura, zapłacono nawet przelewem, są dokumenty wydania, gwarancje
    itp., faktura została ujęta do deklaracji (system fakturowania jest
    sprzężony z FK i faktury księguja sie automtycznie w ES VAT) i VAt od
    niej wykazano. Tyle ze tutaj liczy się sam fakt niedopełnienia obowiązku.
    Kontrola będzie na 100% bo firma ma co miesiąc zwroty VATu.
    I nie wiem co poradzić dziewczynie ktora zawalił a teraz mi płacze w
    mankiet że ja wyrzucą.

    Ktos miał może taką sytuację i przyzna się ile przysolili kary?
    I czy w ogóle?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk