  • 1. Data: 2002-10-18 15:13:49
    Temat: sprzedaż środka trwałego
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    Mam środek trwały (ploter). Wartość zakupu 21.000,00. Zamortyzowany jest w
    kwocie 18.500,00
    Mam okazję sprzedać za 15.000,00.
    Jak to się ma do podatku dochodowego.
    Pierwotnie został odliczony VAT, więc teraz też VAT muszę doliczyć. Co poza
    tym?

    - pozdrawiam

    Krystyna Piekarska
    k...@w...pl
    tel. 502-274-032
    GG: 1425931

  • 2. Data: 2002-10-18 15:18:11
    Temat: Re: sprzedaż środka trwałego
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    ann wrote:
> [...]
    > Mam okazję sprzedać za 15.000,00.
    > Jak to się ma do podatku dochodowego.
    > Pierwotnie został odliczony VAT, więc teraz też VAT muszę doliczyć.

    Wystawić fakturę i sprzedać.Kwota niezamortyzowana jest Twoim kosztem,a
    kwota ze sprzedaży jest przychodem z DG.Vat naliczasz oczywiście
    Jacek

    --
    Jeśli chcesz coś do mnie napisać to usuń słowo spam z adresu

    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów.