  • 11. Data: 2007-01-08 21:19:03
    Temat: Re: sprzęt audio a koszty firmy
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:enu9dl$92b$1@news.onet.pl>
    r@v <r...@-...pl> pisze:

    > Rozumiem więc, że bez znaczenia będzie to w jakich "proporcjach" będę
    > z tego "firmowego" [rzecz jasna] sprzętu korzystał w pracy i
    > prywatnie ?

    Oczywiście, że bez znaczenia.
    To są rzeczy praktycznie w ogóle niesprawdzalne (bo jak?).
    U Ciebie jest tym lepiej, że firmę masz w domu.

    --
    Nixe

  • 12. Data: 2007-01-08 22:01:34
    Temat: [OT] Re: sprzęt audio a koszty firmy
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net>

    > No i o to właśnie chodzi :)
    > (Pozdrów Gołdap ode mnie - mam tam całą masę rodziny :)
    > Nixe

    Jasne :) Choc mozesz też sam to zrobic na forum - adres masz w mojej
    nazwie..

  • 13. Data: 2007-01-08 22:02:38
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net>

    > Oczywiście, że bez znaczenia.
    > To są rzeczy praktycznie w ogóle niesprawdzalne (bo jak?).
    > U Ciebie jest tym lepiej, że firmę masz w domu.

    Ale gdyby ktoś Ciebie pytał - to do celów osobistych nie używasz. Tak
    będzie bezpieczniej