  • 1. Data: 2007-01-03 06:45:55
    Temat: strata z działalności
    Od: "jacek" <j...@w...pl>

    Jestem zatrudniony na umowe o prace i prowadzę działalność. Za rok 2006 z
    działalności wykazuje stratę. I tu pojawia sie mój problem. Jak ta strate
    rozliczam w pit 36 ? proszę o podpowiedzi.
    Jacek

  • 2. Data: 2007-01-03 16:43:10
    Temat: Re: strata z działalności
    Od: "groups" <g r o u p s [at] q u e s t [dot] pl>

    Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > działalności wykazuje stratę. I tu pojawia sie mój problem. Jak ta strate
    > rozliczam w pit 36 ? proszę o podpowiedzi.

    To zależy. Jeśli działalność prowadzona jest na zasadach ogólnych
    to w PIT 36 razem z dochodzmi z umowy o pracę.

    --
    groups

  • 3. Data: 2007-01-03 20:13:49
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    groups <g r o u p s [at] q u e s t [dot] pl> w

    > Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To zależy. Jeśli działalność prowadzona jest na zasadach ogólnych
    > to w PIT 36 razem z dochodzmi z umowy o pracę.

    A coś na zaprzeczenie art. 9 UoPDoF podasz

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]