  • 1. Data: 2003-07-22 21:15:20
    Temat: student - umowa o dzieło - odliczenia
    Od: j...@p...onet.pl

    Witam.

    Jestem studentem informatyki, zatrudnionym na umowę o dzieło (z przekazaniem
    praw autorskich).

    Nie mam żadnich innych źródeł dochodu, jak te umowy (będzie ich kilka, ale
    wszystkie takie same...).

    Czy mam prawo odliczyć zakupiony w tym roku komputer jako pomoc do pracy/nauki?

    Z góry dzięki za odpowiedź...

    Paweł Janik

  • 2. Data: 2003-07-23 06:16:24
    Temat: Re: student - umowa o dzieło - odliczenia
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    j...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > ale wszystkie takie same...).
    >
    > Czy mam prawo odliczyć zakupiony w tym roku komputer jako pomoc do

    Nie. Odlicza się tylko przy umowie o pracę