  • 1. Data: 2003-07-22 17:51:55
    Temat: Jaka deklaracja ZUS?
    Od: "Dariusz" <w...@w...pl>

    Witam,
    Mam problem. Prowadzę DG. Do czerwca jednoosobową. I nie było problemu.
    Wystawiałem deklarację ZUS DRA. Od lipca przyjąłem pracownicę. I zaczęły się
    schody. Wiem, że dla niej muszę wypełnić deklarację ZUS RCA. A gdzie mam
    siebie wpisać? Też do deklaracji ZUS RCA? To, że muszę wypełnić deklarację
    ZUS DRA to wiem.
    Będę wdzięczny za pomoc. Męczę się z tym już kilka dni.
    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2003-07-22 19:22:40
    Temat: Re: Jaka deklaracja ZUS?
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Dariusz" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ZUS DRA to wiem.
    > Będę wdzięczny za pomoc. Męczę się z tym już kilka dni.
    Teraz robisz DRA jako zbiorcze dane twoje i pracownicy.A RCA w płatniku RCX
    robisz za siebie i pracownika.
    Pozdrawiam Wiola