  • 1. Data: 2003-09-15 13:26:31
    Temat: szkolenie psów - jaka forma podatku ?
    Od: "Natalia" <b...@i...pl>

    Jaka według Was jest właściwa (i korzystna) forma opodatkowania takiej
    działalności - ryczałt ? karta ?
    Studiuję te akty prawne, ale jakoś nie mogę znaleźć odpowiedzi.

    Natalia

  • 2. Data: 2003-09-16 08:21:16
    Temat: Re: szkolenie psów - jaka forma podatku ?
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Jaka według Was jest właściwa (i korzystna) forma opodatkowania takiej
    > działalności - ryczałt ? karta ?
    > Studiuję te akty prawne, ale jakoś nie mogę znaleźć odpowiedzi.

    Do wyboru odpowiedniej formy opodatkowania jest konieczna analiza
    przedsiewziecia. Zasadnicza sa trzy formy opodatkowania, kazda ma zalety i
    wady. Zastanow sie jakie planujesz przychody, jakie bedziesz ponosic koszty,
    jak dobrze znasz przepisy podatkowe, ile masz czasu na ksiegowanie wlasnej
    firmy, moze warto sie zastanowic nad jakas konsyltacja podatkowa, .... Pytan
    jest cala masa a te sa podstawowe.

    Adam

  • 3. Data: 2003-09-16 19:44:59
    Od: "Natalia" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak dobrze znasz przepisy podatkowe, ile masz czasu na ksiegowanie wlasnej
    > firmy, moze warto sie zastanowic nad jakas konsyltacja podatkowa, ....

    Chodzi mi raczej o to, czy przy takiej działalności możliwa jest karta lub
    ryczałt, bo że by mi się opłacało, to raczej pewne (prawie brak kosztów czy
    bardzo niewielkie). Księgowanie na kpir wolałabym zlecić, ale ryczałt czy
    kartę może prowadziłabym sama, jeszcze nie zdecydowane.

    Natalia
    Natalia