  • 1. Data: 2003-08-08 20:21:12
    Temat: szyld swietlny - jak zaksiegowac
    Od: Agnieszka Sawicka <a...@d...com-tnij>

    Hej!

    Prowadze DG, PKPiR, VAT.
    Zakupilam szyld swietlny (na szyldzie pisze "fotografia cyfrowa"),
    ktory wisi wewnatrz na wystawie w firmie.
    Jak mam to zaksiegowac - czy cene netto szyldu moge wpisac w koszty
    w pozostale wydatki i VAT normalnie odliczyc, czy trzeba jakos inaczej
    to zrobic?

    Pozdrawiam, Aga

  • 2. Data: 2003-08-09 07:18:30
    Temat: Re: szyld swietlny - jak zaksiegowac
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Agnieszka Sawicka wrote:
> [...]
    > Jak mam to zaksiegowac - czy cene netto szyldu moge wpisac w koszty
    > w pozostale wydatki i VAT normalnie odliczyc, czy trzeba jakos inaczej
    Tak jak piszesz, to nie podpada pod limitowane wydatki na reprezentację
    i reklamę - jest normalnym kosztem więc i odliczenie VAT przysługuje.

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2003-08-09 16:58:57
    Od: Agnieszka Sawicka <a...@d...com-tnij>

    maup wrote:

    > Tak jak piszesz, to nie podpada pod limitowane wydatki na reprezentację
    > i reklamę - jest normalnym kosztem więc i odliczenie VAT przysługuje.

    OK, dziekuje za odpowiedz :)

    Pozdrawiam, Aga

  • 4. Data: 2003-08-10 16:44:28
    Od: "Mariusz" <M...@p...ift.uni.wroc.pl>

    > Tak jak piszesz, to nie podpada pod limitowane wydatki na reprezentację
    > i reklamę - jest normalnym kosztem więc i odliczenie VAT przysługuje.

    A co podpada, chciałbym się konkretnie dowiedzieć czy np strona
    prezentująca firmę w internecie jest normalnym kosztem czy podpada pod
    limitowane wydatki na reprezentację ?

    Mariusz

  • 5. Data: 2003-08-10 22:30:12
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Mariusz wrote:

    > A co podpada, chciałbym się konkretnie dowiedzieć czy np strona
    > prezentująca firmę w internecie jest normalnym kosztem czy podpada pod
    > limitowane wydatki na reprezentację ?
    Tak na chłopski (maupi) rozum - jeżeli uda się określić jednostkowo
    odbiorców to jest RiR (np. gadgety do rozdawacia). Strona internetowa
    jest jak najbardziej publiczna - tak jak ogłoszenie w gazecie

  • 6. Data: 2003-08-11 06:37:06
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik maup napisał:

    > Tak na chłopski (maupi) rozum - jeżeli uda się określić jednostkowo
    > odbiorców to jest RiR (np. gadgety do rozdawacia). Strona internetowa
    > jest jak najbardziej publiczna - tak jak ogłoszenie w gazecie

    Zaraz zaraz, a od kiedy to
    a) nie można odliczyć VAT od towarów przekazanych na RiR limitowaną
    b) jest jakas róznica w odliczani VAT dla reklamy limitowanej i
    nielimitowanej, np. przy nielimitowanej nie trzeba naliczać VAT od
    przekazanych towarów?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2003-08-11 13:25:41
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Maddy wrote:
> [...]
    > b) jest jakas róznica w odliczani VAT dla reklamy limitowanej i
    > nielimitowanej, np. przy nielimitowanej nie trzeba naliczać VAT od

    Masz rację - zbytnio uprościłem tok myslenia (odliczasz>naliczasz>na
    jedną cholerę wychodzi). Kajam się.