    From: "motokomis.pl" <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ta grupa to dno kompletne.
    Date: Fri, 16 Jan 2004 15:10:22 +0100

    Witam ponownie.
    Z góry dziekuję za pomoc wszystkim. Wszyscy grupowicze jak jeden mąż
    zauważyliz że najpierw trzeba udać sie do UM w celu zgłoszenia likwidacji
    działalności , ponieważ przy skaładaniu dokumentów w US wymagają
    zaświadczenia o wypisaniu z Ewidencji. W efekcie punkt 4 stał sie punktem 1.

    Pozdrawiam.
    P.S. Wydaje mi się ża ta grupa nic sobą nie reprezentuje (poza niewielkimi
    wyjątkami). Taki jest moje zdanie.