  • 1. Data: 2007-03-19 07:10:24
    Temat: ubezpiecznie zdrowotne - odliczenie
    Od: "moris" <m...@p...pl>

    Prowadze dzialalnosc gospodarcza i jednoczesnie jestem zatrudniony na umowe
    o prace. Czy zdrowotne ubezpiecznie mozna odliczyc dopiero z data kiedy
    zostalo zaplacone czy miesiecznie?

    M,

  • 2. Data: 2007-03-19 09:24:06
    Temat: Re: ubezpiecznie zdrowotne - odliczenie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "moris" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Prowadze dzialalnosc gospodarcza i jednoczesnie jestem zatrudniony na
    > umowe o prace. Czy zdrowotne ubezpiecznie mozna odliczyc dopiero z data
    > kiedy zostalo zaplacone czy miesiecznie?

    Odliczamy tylko 7,75% podstawy wymiaru *faktycznie zaplaconych* skladek.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-03-19 16:02:47
    Od: "moris" <m...@p...pl>

    Czyli musze zsumowac wszystkie ktore zostaly zaplacone a co w przypadku
    skladki grudniowej? Grudniowa zostala zaplacona w styczniu.

    M.

  • 4. Data: 2007-03-19 16:26:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Czyli musze zsumowac wszystkie ktore zostaly zaplacone a co w przypadku
    > skladki grudniowej? Grudniowa zostala zaplacona w styczniu.

    No to jest oczywiste, ze odliczasz ja od podatku placonego w roku nastepnym.

    Pozdrawiam
    SDD