  • 1. Data: 2003-05-05 18:28:42
    Temat: ulga remontowa
    Od: "ela" <e...@p...onet.pl>

    Czy, jeśli jest trzech wlascicieli domu (własnosc 1/6, 1/6, 2/3), to
    remontujac ten dom kazdy ze współwłaścicieli ma prawo korzystać z ulgi
    remontowej.
    Dwoje z nich jest w tym domu zameldowanych na stałe.
    Elżbieta.

  • 2. Data: 2003-05-19 20:46:59
    Temat: Re: ulga remontowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 May 2003, ela wrote:

    >+ Czy, jeśli jest trzech wlascicieli domu (własnosc 1/6, 1/6, 2/3), to
    >+ remontujac ten dom kazdy ze współwłaścicieli ma prawo korzystać z ulgi
    >+ remontowej.

    Jak dla mnie - jeśli posiadają odrębną własność czegokolwiek w tym
    domu - to oczywiście. Jeśli własności odrębnej nie ma... to chyba
    jednak również :)
    Niemniej jakby ktoś zechciał skomentować art. 27a.1.1 UoPDoOF
    (konkretnie: "*zajmowanego* na podstawie tyytułu prawnego"), czyli
    czy samo posiadanie na podstawie tytułu wystarcza, czy należy
    rozpatrywać "fizyczne zajmowanie"; choć to raczej nie chodzi o:

    >+ Dwoje z nich jest w tym domu zameldowanych na stałe.

    ...a co najwyżej fakt zamieszkiwania... !

    pozdrowienia, Gotfryd