  • 1. Data: 2005-06-27 16:45:07
    Temat: użyczenie lokalu a ulga remontowa
    Od: "@zasieki spamerskie.op.pl" <""dziubeleq\"@zasieki spamerskie.op.pl">

    witam

    proszę o rozjaśnienie moich wątpliwości w poniższej kwestii

    czy użyczając od rodziców jedno piętro domku,
    oraz partycypując w kosztach jego remontu (m.in: wymiana podłóg, remont
    łązienki, malowanie, itp ) mogę poniesione koszty odliczyć od dochodu?

    dziękuję
    Robert Steward

  • 2. Data: 2005-06-27 17:01:36
    Temat: Re: użyczenie lokalu a ulga remontowa
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    @zasieki spamerskie.op.pl > wrote:
> [...]
    > oraz partycypując w kosztach jego remontu (m.in: wymiana podłóg, remont
    > łązienki, malowanie, itp ) mogę poniesione koszty odliczyć od dochodu?

    mając umowę użyczenia możesz odliczyć koszty remontu tego co "masz
    użyczone".