  • 1. Data: 2005-10-11 13:04:05
    Temat: ulgi dla firm?
    Od: "hazyac" <h...@w...pl>

    witam wszystkich
    chcialbym zatrudnic w firmie osobe jako pomoc biurowa na 1/2 etatu. czy z
    tytulu zatrudnienia studenta sa jakies ulgi w skladkach zusu? a jak nie to
    jakie moga byc ulgi dla pracodawcy przy zatrudnieniach? chodzi mi o to zeby
    ten pracownik kosztowal firmie jak najmniej.

    dziekuje za rade
    hazyac

  • 2. Data: 2005-10-11 13:08:55
    Temat: Re: ulgi dla firm?
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>

    hazyac napisał(a):
> [...]
    > jakie moga byc ulgi dla pracodawcy przy zatrudnieniach? chodzi mi o to zeby
    > ten pracownik kosztowal firmie jak najmniej.

    Za studenta ZUSu sie nie placi, jesli podpiszesz z nim umowe zlecenia.
    Inne rozwiazanie, to zatrudnienie bezrobotnego. Wtedy masz jakies bonusy
    przez poczatkowy okres zatrudnienia.

    --
    Pozdrawiam: BbT

  • 3. Data: 2005-10-11 13:15:43
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "hazyac" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zeby
    > ten pracownik kosztowal firmie jak najmniej.

    Zatrudniając bezrobotnego, aby skorzystać z ulg należy podpisać umowę z
    Urzędem Pracy i spełnić kilka ważnych warunków.

  • 4. Data: 2005-10-11 13:45:32
    Od: "hazyac" <h...@w...pl>

    a jakie sa koszty jesli pensja za 1/2 etetu jest 500 netto? i czy to moze
    byc zaakceptowalna kwota za prosta biurowa prace 4 godziny dziennie ktore
    ustala sam pracownik? na wiele wiecej nas nie stac