  • Data: 2003-07-31 09:30:39
    Temat: umowa o prace a dzialalnosc
    Od: "haszka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    czy moglibyscie podac mi jakies linki. Chcialabym poczytac o sytuacji gdy
    mam umowę o prace, a chce prowadzic jednoczesnie dzialalnosc gospodarcza.
    Dzialanosc gospodarcza potrzebna mi jest do rozwijania mojego hobby i
    potrzebuje informacji jakie koszty wowczas bylyby z tym zwiazane. Zreszta
    jako kompletny laik wypadaloby wreszcie to zmienic.

    Dziekuje za pomoc i dziekuje za wrozumialosc
    Pozdrawiam
    Haszka