  • 1. Data: 2005-11-16 15:43:50
    Temat: umowa z biurem rachunkowym
    Od: <g...@n...pl>

    Może ktos podpowie jak zawrze umowe z biurem rachunkowym.Jak ustalić cenę i
    gdzie wówczas muszą znajdować się księgi podatkowe, czy koniecznie w biurze?

  • 2. Data: 2005-11-17 23:07:25
    Temat: Re: umowa z biurem rachunkowym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Nov 2005 g...@n...pl wrote:

    > Może ktos podpowie jak zawrze umowe z biurem rachunkowym.Jak ustalić cenę

    Hm... tak ja na chleb, musztardę i masło.
    Jedna strona proponuje a druga starannie ukrywając zadowolenie
    przyjmuje - bądź dla odmiany każe się wypchać... ;)

    > i gdzie wówczas muszą znajdować się księgi podatkowe,
    > czy koniecznie w biurze?

    Nie, to zależy czy "prowadzenie księgi" zostało powierzone biuru !
    Zajrzyj do rozp. o KPiR - par. 8.
    Bo wtedy trzeba obowiązkowo prowadzić ewidencję sprzedaży (acz
    VATowiec może ES VAT traktować jako ES - jedynie dochody niepodlegające
    zapodawać osobno)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)