  • 1. Data: 2003-03-19 21:25:57
    Temat: umowa-zlecenie pisac czy nie
    Od: "jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam szanownych internautow.
    Czy jest mozliwosc zatrudnienia na umowe zlecenie w formie ustnej (bez
    podpisywania jakich kolwiek papierow)jezeli tak to co trzeba wtedy wypelniac
    chodzi mi o to jak wrzucic w koszty.
    pzdr
    jacek

  • 2. Data: 2003-03-21 00:20:17
    Temat: Re: umowa-zlecenie pisac czy nie
    Od: "Ryszard G" <r...@w...pl>

    Użytkownik "jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam szanownych internautow.
    > Czy jest mozliwosc zatrudnienia

    Nie jest to zatrudnienie w rozumieniu Kodeksy pracy lecz umowa unormowana w
    Kodeksie cywilnym.

    >na umowe zlecenie w formie ustnej (bez
    > podpisywania jakich kolwiek papierow)jezeli tak to co trzeba wtedy wypelniac

    IMO dla celów dowodowych ( ZUS, US, PIP, PUP ) pisemna umowa jest wskazana.

    > chodzi mi o to jak wrzucic w koszty.

    Na podstawie wystawionego przez _zleceniobiorcę_ i zaakceptowanego przez
    zleceniodawcę rachunku.

    Ryszard