  • 1. Data: 2006-10-31 15:03:04
    Temat: upoważnienie do wystawiania i odbioru faktur VAT
    Od: s...@o...pl

    Mam pytania:
    1) czy upoważnienie do wystawiania i odbioru faktur VAT musi być udzielone na
    piśmie? Czy wystarczy upoważnienie ustne?

    2) Czy takie formułka "upoważnieniam pana X do wystawiania faktur VAT" zawiera
    w sobie upoważnienie do wystawiania również faktur VAT MP, not korygujących i
    faktur korygujących VAT MP, itd. itp. czy też trzeba to napisać wprost?

    2) czy takie upoważnienie jest pełnomocnictwem i czy istnieje konieczność
    wniesienia opłaty skarbowej 15zł?

    3) komu trzeba przedstawić takie upoważnienie/pełnomocnictwo?
    Wystarczy, gdy leży w aktach przedsiębiorcy czy trzeba je przedłożyć
    w urzędzie skarbowym?

    pozdr
    Aleksander

  • 2. Data: 2006-10-31 19:09:04
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > Wystarczy, gdy leży w aktach przedsiębiorcy
    > czy trzeba je przedłożyć w urzędzie skarbowym?

    czy ktoś wie?

  • 3. Data: 2006-11-01 13:17:12
    Od: s...@o...pl

  • 4. Data: 2006-11-01 13:42:00
    Temat: Re: upowa?nienie do wystawiania i odbioru faktur VAT
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 01-11-2006 o 14:17:12 <s...@o...pl> napisał(a):

    > czy ktoś wie?

    A coś bliżej? Masz DG i chcesz żeby Twój pracownik wystawiał czy jak?

  • 5. Data: 2006-11-01 15:49:28
    Temat: Re: upowaÂżnienie do wystawiania i odbioru faktur VAT
    Od: s...@o...pl

    moja dziewczyna prowadzi DG, mnie dała notarialne
    pełnomocnictwo "do wszystkiego". I ja chcę wystawiać faktury, ale
    firma figuruje na nią. No i dlatego pytam, czy wystarczy napisać
    upoważnienie na kartce "Upoważniam X do ..." itd., czy też wymaga
    to więcej ceregieli, np. znaczków skarbowych ("pełnomocnictwo do ...")

    I czy wystarczy aby w aktach DG leżało takie upoważnienie, czy też
    trzeba je wcześniej przedłożyć w urzędzie i dopiero można wystawiać faktury

    pozdr
    Aleksander

  • 6. Data: 2006-11-01 17:23:39
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    s...@o...pl napisał:

    >czy ktoś wie?
    Wiem, ale nie odpowiem, bo łamiesz wszelkie zasady netykiety!

    --
    Artur Golański

  • 7. Data: 2006-11-02 09:41:44
    Od: s...@o...pl

> [...]
    >
    > I czy wystarczy aby w aktach DG leżało takie upoważnienie, czy też
    > trzeba je wcześniej przedłożyć w urzędzie i dopiero można wystawiać faktury

    czy podałem wszystkie informacje, czy też muszę jeszcze coś dodać,
    aby otrzymać odpowiedź?

    pozdr
    Aleksander

  • 8. Data: 2006-11-02 10:25:17
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 02-11-2006 o 10:41:44 <s...@o...pl> napisał(a):

    > czy podałem wszystkie informacje, czy też muszę jeszcze coś dodać,
    > aby otrzymać odpowiedź?

    Idź do doradcy jak ci się spieszy