  • 1. Data: 2002-03-25 08:15:36
    Temat: urlop wypoczynkowy
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    Mam zgryz z urlopem.
    Zaczęłam pracować 15 lutego 2001 na pełny etat (to pierwsza praca na
    etacie), uzyskałam wyższe wykształcenie 22 czerwca 2001. W II połowie
    sierpnia wykorzystałam pięć dni urlopu.
    Od kiedy i ile jeszcze przysługuje mi urlopu wypoczynkowego?

    Żeby skomplikować 1 marca br. przeszłam na pół etatu. Co zmienia się z
    urlopem?
    --

    Magdip

  • 2. Data: 2002-03-25 19:47:24
    Temat: Re: urlop wypoczynkowy
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Magdip" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    połowie
    > sierpnia wykorzystałam pięć dni urlopu.
    > Od kiedy i ile jeszcze przysługuje mi urlopu wypoczynkowego?

    Po roku pracy, od 15.02.2002 r. przysługuje do wykorzystania w 2002
    roku 15 dni urlopu.
    Staż:
    a) od 23.06.2001 ( nie liczy się zatrudnienie w czasie nauki ) do
    14.02.2002 tj. 7 m-cy i 19 dni
    b) nauka 8 lat
    razem 8 lat 7 m-cy 22 dni -> wymiar urlopu 20 dni
    20 dni minus wykorzystane 5 dni z pierwszego urlopu = 15 dni

    Następny urlop będzie przysługiwał od 01.01.2003 w wymiarze jeszcze 20
    dni.
    Od 01.01.2004 przysługuje kolejny urlop (nadal) 20 dni.
    Dopiero po 2 latach od ukończenia szkoły wyższej wymiar urlopu
    zwiększy się do 26 dni, co nastąpi w czerwcu 2004 roku. Gdybyś do
    czerwca wykorzystała całe 20 dni, to od 23 czerwca przysługuje ci
    urlop uzupełniający 6 dni.

    > Żeby skomplikować 1 marca br. przeszłam na pół etatu. Co zmienia się
    > urlopem?

    Wymiar czasu pracy nie wpływa na wymiar urlopu.
    Pracując na 1/2 etatu np. co drugi dzień, wg harmonogramu w miesiącu
    są 22 dni robocze a ty pracujesz 11 dni -> aby być cały miesiąc na
    uropie otrzymasz 22 dni urlopu.
    Z kolei, jeżeli pracujesz po 4 godziny codzienne to masz 4-godzinne
    dni urlopowe.

    pozdrawiam
    Ryszard G.