  • 1. Data: 2005-06-15 09:33:51
    Temat: ustawa o przeciwdziałaniu alkoholizmowi
    Od: "Joker" <j...@p...onet.pl>

    Witam przejrzałem całą ustawe i nic nie ma o odległości sklepu (baru) od
    budynków publicznych np (kościół, zakład pracy, itp) mógł by ktoś coś
    napisać gdzie lub w jakiej ustawie mogę te dane znaleźć????
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-15 09:38:46
    Temat: Re: ustawa o przeciwdzia?aniu alkoholizmowi
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Joker napisał:

> [...]
    > budynków publicznych np (kościół, zakład pracy, itp) mógł by ktoś coś
    > napisać gdzie lub w jakiej ustawie mogę te dane znaleźć????

    Alkohol obłozony jest na pewno akcyzą i VATem, czym jeszcze nie wiem

    pzdr

    Tomek

    Piekne dziewczyny i szybkie auta! >>> http://link.interia.pl/f1893

  • 3. Data: 2005-06-15 10:16:01
    Temat: Re: ustawa o przeciwdzia3aniu alkoholizmowi
    Od: "Joker" <j...@p...onet.pl>

    > Alkohol obłozony jest na pewno akcyzą i VATem, czym jeszcze nie wiem
    To wiem chdzi mi o przepis który mówi o odległości

  • 4. Data: 2005-06-15 10:40:15
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Joker napisał:

    > To wiem chdzi mi o przepis który mówi o odległości

    Chciałem subtelnie, ale nie dotarło...

    NTG!!!

    pzdr

    Tomek

    Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c

  • 5. Data: 2005-06-15 11:23:20
    Od: c...@g...pl (coreczka)

    Joker napisał(a):

    > To wiem chdzi mi o przepis który mówi o odległości

    Sprobuj dowiedziec sie na pl.soc.prawo - to bedzie bardziej wlasciwa
    grupa - ta jest o podatkach raczej....
    pzdr
    A.

  • 6. Data: 2005-06-15 16:18:37
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Art. 12. 1. Rada gminy ustala, w drodze uchwały, dla terenu gminy (miasta)
    liczbę punktów sprzedaży napojów zawierających powyżej 4,5% alkoholu (z
    wyjątkiem piwa), przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży jak i w
    miejscu sprzedaży.

    2. Rada gminy ustala, w drodze uchwały, zasady usytuowania na terenie gminy
    miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.

    3. W miejscowościach, w których rozmieszczone są jednostki wojskowe, liczba
    punktów sprzedaży napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza
    miejscem sprzedaży jak i w miejscu sprzedaży oraz usytuowanie miejsc
    sprzedaży, podawania i spożywania napojów alkoholowych są ustalane przez
    radę gminy po zasięgnięciu opinii właściwych dowódców garnizonów.

    4. Liczba punktów sprzedaży, o których mowa w ust. 1, oraz usytuowanie
    miejsc sprzedaży, podawania i spożywania napojów alkoholowych powinny być
    dostosowane do potrzeb ograniczania dostępności alkoholu, określonych w
    gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych

    Oto jest odpowiedź. O usytuowaniu orzeka rada Gminy (miasta) w swoje uchwale
    i szukaj jej w swojej miejscowości.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 7. Data: 2005-06-16 08:26:58
    Od: "Joker" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > Oto jest odpowiedź. O usytuowaniu orzeka rada Gminy (miasta) w swoje
    > uchwale i szukaj jej w swojej miejscowości.

    Dziekuje BARDZO