    From: "rok" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: utarg dzienny - netto czy brutto ?
    Date: Thu, 11 Nov 2004 12:22:05 +0100

    Witam
    Mam małe wątpliwości co do wpisywania do ewidencji
    sprzedaży kwot utargu dziennego. Jestem Vatowcem i robię
    tak: do ewidencji wpisuję kwoty brutto utargów, a na koniec
    miesiąca robię: suma_utargów/1,22 - mam sprzedaż tylko w
    stawce 22% (zakupy też). W ten sposób mam netto i Vat
    do Vat-7.
    Wygooglałem cos takiego:
    "W rejestrze masz wpisywac utargi dzienne brutto, Vat
    rozliczasz na koniec miesiaca wg tzw struktury zakupow, a do
    ksiegi wpisujesz raz w miesiacu kwote netto z tejze
    struktury."
    Czy więc moj sposób jest poprawny ??

    Jeszcze pytanie 2:
    Czy w ewidencji sprzedaży muszę też wpisywać sprzedaż
    udokumentowaną (jest tam taka rubryka) czy mogę poprostu
    wrzucić każdą fakturę osobno do księgi ??

    Pozdrawiam
    rok