  • 11. Data: 2003-01-15 10:53:24
    Temat: Re: uzyskanie REGON w Warszawie ...
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Sławomir Dąbrowski napisał:
    > Użytkownik plusz <p...@i...usun_spam.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b0200p$rs$...@f...acn.pl...

    > To w Warszawie księguje się w książkach telefonicznych? :-O

    A nie mówiłam??? W Warszawie wszystko jest inaczej!
    To inny wszechśwait...

    Maddy księgująca w KPiR i KH... jakież to prowincjonalne ;-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2003-01-15 13:56:33
    Od: "barbet" <b...@p...com>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
    > "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in message

    > o której iść aby nie było dużych kolejek ?
    >
    > odpowiedź konkretna, jaką uzyskałem z innych źródeł:
    > "najlepiej być tam najpóźniej przed 8:30, bo później są duże kolejki"

    Nowy Regon praktycznie od reki - jest kilka stanowisk, na aktualizacje
    czasami trzeba poczekac, ale bez przesady, do pol godziny.
    pozdr barbet

  • 13. Data: 2003-01-15 19:25:05
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> napisała(a):

    >A że "w Warszawie"? Widać osoba odpowiadająca miała te same
    >doświadczenia z warszawiakami co ja - większość z nich uważa że w
    >Warszawie wszystko robi sie w jakis inny, szczególny sposób :-)))

    Jeśli mieszkając w Dzielnicy (dawniej gmina) URSUS
    właściwym Urzędem Skarbowym jest: Urząd Skarbowy Warszawa BEMOWO,
    którego siedziba jest w CENTRUM (Białobrzeska)
    to człowieka już niewiele dziwi.

    BAH