  • 1. Data: 2007-07-24 21:40:11
    Temat: vat-7 i sprzedaż NP.
    Od: "icecool" <m...@o...pl>

    witam,
    czy sprzedaż usługi niepodlegającej pod VAT należy wpisać do deklaracji
    vat-7 w polu 21?
    dodam że usługa to dzierżawa miejsca reklamowego, google adsense

    pozdrawiam
    greg

  • 2. Data: 2007-07-25 07:07:40
    Temat: Re: vat-7 i sprzedaż NP.
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 24-07-2007 o 23:40:11 icecool <m...@o...pl> napisał(a):

    > witam,
    > czy sprzeda? us?ugi niepodlegaj?cej pod VAT nale?y wpisaae do deklaracji
    > vat-7 w polu 21?
    > dodam ?e us?uga to dzier?awa miejsca reklamowego, google adsense
    >
    > pozdrawiam
    > greg

    qfa, był ostatnio wątek jak byk na ten temat....

  • 3. Data: 2007-07-25 17:10:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Jul 2007, icecool wrote:

    > witam,
    > czy sprzedaż usługi niepodlegającej pod VAT należy wpisać do deklaracji
    > vat-7 w polu 21?

    Znasz warunki prowadzenia ewidencji VAT?
    Tak z ciekawości :) - napisz, co tam ma byc wg przepisów.
    W ten sposób dostaniemy jednoznaczną odpowiedź :)

    Jeśli chodzi o moje zdanie, to stosowna treść jest w art.109.3 ustawy
    o VAT, przykładowa treść tu:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-podatku-o
    d-towarow-i-uslug-1_2_139.html

    Prowokuję Cię do napisania "własnymi słowami" i wyciągnięcia wniosków ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-07-25 17:13:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Jul 2007, t...@o...pl wrote:

    > qfa, był ostatnio wątek jak byk na ten temat....

    Nie irytuj się, wątek ostatnio był o bzdurze do kwadratu, czyli
    twierdzeniu że to jest "zw" (a nie NP) oraz "nie podlega ujęciu
    w ewidencji z okazji zwolnienia" :)
    A teraz mamy tylko pytanie kategorii "albo nie zna podstaw albo
    troll"!

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-07-25 17:58:48

    Dnia 25-07-2007 o 19:13:39 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > w ewidencji z okazji zwolnienia" :)
    > A teraz mamy tylko pytanie kategorii "albo nie zna podstaw albo

    Masz rację, trochę za ostro, z drugiej strony wpisałem w googla:

    http://groups.google.pl/groups/search?q=us%C5%82ugi+
    nie+podlegaj%C4%85ce+pod+VAT+vat-7&qt_s=Szukaj

    Drugi wątek zawiera wskazówko-odpowiedź, potem wystarczy doszukać